CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

INFORMATION!!!

ONE DROP PERFUME's COLLECTION

RM40 (Semenanjung) / RM45 (Sabah/Swak)

Women Set 1 Gorgeous Green
Women Set 2 Passionate Purple
Women Set 3 Marvellous Maroon
Women Set 4 Rossy Red
Men Set 1 Bravo Blue
Men Set 2 Obsessive Orange

RM45 (Semenanjung) / RM50 (Sabah/Swak)
Celebrities' Special - Women Set
Celebrities' Special - Men Set

FREE POSTAGE for KLANG VALLEY area
RM5 POSTAGE for the other area

AGENTS NEEDED FOR SABAH/SARAWAK!! PROMOTION PRICE!!! HURRY!!!!

PROMOTION!!!!!

Purchase more than 5 boxes, RM38/RM43 each for normal set, RM43/RM48 for Celebrities' Special set

Email to tulip_putih1605@yahoo.com for order, the details will be given once the order has been confirmed.
Please provide : Name, Name of Set, No of Set, Address, Contact No


Thursday, April 23, 2009

[ODP] Men Set 1 Bravo Blue

Assalammualaikum...
BRAVO! BRAVO!!

Kita mulakan hari ni dengan hati yg ceria wlu pun kita punya byk masalah... rilex.. life is not that easy... Cara kita handle hidup kita yang lebih penting. tak kiralah kita kaya ke, miskin ke, sihat ke, sakit ke... klu kita tak berusaha, manakan mungkin kita bisa meneruskan hidup...

Hari ni kita berbicara mengenai ONE DROP PERFUME Men Set 1 Bravo Blue pula... aku dah terlalu banyak membebel di entri-entri yg sebelumnya, jd kali ni aku hanya mahu terus kepada topik!

ONE DROP PERFUME Men Set 1 Bravo Blue



Okay, macam biasa mmg aku akan sertakan sekali apa jenis2 haruman yang ada dalam kotak biru yang menarik ni. So, check it out!!

Perfume 1 - Inspired by Black, Bvlgari
Perfume 2 - Inspired by Blue Jeans, Versace
Perfume 3 - Inspired by CK One, Calvin Klein
Perfume 4 - Inspired by Eternity, Calvin Klein
Perfume 5 - Inspired by Polo Sport, Ralph Lauren
Perfume 6 - Inspired by Acquadi Gio, Giorgio Armani
Perfume 7 - Inspired by Issey Miyaki, Issey Miyaki
Perfume 8 - Inspired by Hugo Men, Hugo Boss

Most of haruman yang ada dlm kotak Men Set 1 Bravo Blue ni aku dah pernah jual dulu. Ala2 dulu2 kan famous gila jualan perfume yg dia orang ckp 80% original tapi dijual dgn harga yg murah? Dulu aku jual perfume tu lah... termasuklah CK One, Polo Sport, Issey Miyaki ngn Hugo Men. Tapi dalam byk2 perfume lelaki yg aku jual, Polo Sport, Hugo Men ngn Giorgio Armani yang paling laku sekali.

Okay, kali ni aku akan beritahu satu persatu bau utk setiap haruman yg ada dlm kotak ni.

1. Black, Bvlgari - Well.. mmg Gvlgari dh jd favourite aku sejak dulu lagi, bau dia mengasyikkan...

2. Blue Jeans, Versace - frankly, aku kureng sket ngn bau Versace even yg Blue Jeans ni ada mcm Drakkar sket tp x sekuat Drakkar lah... Drakkar lg sedap

3. CK One, Calvin Klein - aku masih lg simpan CK One ni kt office... khas utk kaum jantan office aku yg kdg2 suka mtk perfume aku ni hehehhe... bau segar gila, beb... terbeliak biji mata kalau bau haruman ni... eloklah utk digunakan pd hari Isnin... biar ilang Monday Blues tu! ahakss...

4. Eternity, Calvin Klein - klu dh nama Calvin Klein tu, xyah gusarlah... mmg sedap betul baunya... perfect for bravo man!

5. Polo Sport, Ralph Lauren - korang rasa berapa ratus klu korang beli kat shopping complex? Sedangkan SX Black botol kecik yang aku beli utk gewe aku pun dh makan smpi RM158 (Ori tau!), inikan pula Polo Sport, ye x? heheh... bau memang sedap. Fresh! Sesuai utk sportman.


6. Acquadi Gio, Giorgio Armani - hmm... aku kureng suka bau ni... lembut sgt utk lelaki... aku jenis suka bau yang keras mcm Drakkar....


7. Issey Miyaki, Issey Miyaki - yang ini pun bau lembut gak. lebih kurang je mcm yang Issey Miyaki perempuan punya. Aku kureng gemar... Selera orang lain, aku tak tahu...


8. Hugo Men, Hugo Boss - haaaa... yg ini memang aku gemor sesangat!! hahaha.. perrrgghh... klu ada lelaki yg guna haruman ni lalu kat aku, sure aku toleh tengok hensem mana orangnya... sbb baunyer melambangkan kehenseman.... uhuk uhuk uhuk...

Okaylah.... inilah natijahnya kalau dadah dh byk dlm badan! Sampai cloud 9 jadinya.. heehe.. aku berenti dl... nti aku masukkan yg Celebrities nya ek!

Seharum Wangian
Nashya Ariff

0 comments: