CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

INFORMATION!!!

ONE DROP PERFUME's COLLECTION

RM40 (Semenanjung) / RM45 (Sabah/Swak)

Women Set 1 Gorgeous Green
Women Set 2 Passionate Purple
Women Set 3 Marvellous Maroon
Women Set 4 Rossy Red
Men Set 1 Bravo Blue
Men Set 2 Obsessive Orange

RM45 (Semenanjung) / RM50 (Sabah/Swak)
Celebrities' Special - Women Set
Celebrities' Special - Men Set

FREE POSTAGE for KLANG VALLEY area
RM5 POSTAGE for the other area

AGENTS NEEDED FOR SABAH/SARAWAK!! PROMOTION PRICE!!! HURRY!!!!

PROMOTION!!!!!

Purchase more than 5 boxes, RM38/RM43 each for normal set, RM43/RM48 for Celebrities' Special set

Email to tulip_putih1605@yahoo.com for order, the details will be given once the order has been confirmed.
Please provide : Name, Name of Set, No of Set, Address, Contact No


Wednesday, April 22, 2009

[ODP] Men Set 2 - Obsessive Orange

Assalammualaikum...
AKU KEMBALI!!!

Kali ini utk cowok-cowok ganteng dan cakep pula.. hidangan terbaru dari One Drop Perfume... Khas buat sesiapa yang gemarkan bau yang kuat,menyengat dan tahan lebih lama di badan, set ini memang sesuai untuk anda.

Siapa kata lelaki tak perlukan perfume? Bukan hanya wanita sahaja yang perlu bergaya cantik dan sentiasa wangi, lelaki pun sama juga tau! Bagi seorang yang bernama lelaki, terutama yang telah berkahwin, selalu komplen isteri tak pandai jaga badan dan badan berbau bawang lah, ikan lah, ayam lah... tapi, cuba bau badan sendiri? Kadang-kadang, bau badan dia sendiri lebih teruk dari bau ayam yang isteri dia basuh tu! hehehe... wahhh, mau ada yg melenting nih!

Selalunya tidak dinafikan bau badan lelaki lebih kuat dari perempuan. Oppss.. jgn terasa ya lelaki2 di luar sana! Lebih2 lagi lelaki tu seorang yang terpaksa berkejar ke sana ke mari. Macam seorang staff saya di pejabat... Bertugas sebagai seorang pekerja admin, tugas beliau selalu terpaksa bergerak ke merata tempat baik di dlm mahupun di luar pejabat bagi menyelesaikan segala masalah yg melibatkan hal2 admin. Setakat ini, beliau dh beli 2 kotak Set 2 Obsessive Orange ni..

So, malas nk banyak cerita lagi, kita teruskan dengan apa yang ada di dalam kotak ini.. Let's start our journey, friends...

ONE DROP PERFUME Men Set 2 Obsessive Orange




Wanna know what's inside this box? Come, let me show

Perfume 1 - Inspired by Boss Signature, Hugo Boss
Perfume 2 - Inspired by Tuscany per Uomo, Aramis
Perfume 3 - Inspired by Cool Water, Davidoff
Perfume 4 - Inspired by Drakkar Noir, Guy Laroche
Perfume 5 - Inspired by L'Eau d'lssey pour Homme, Issey Miyake
Perfume 6 - Inspired by Allure Pour Homme, Chanel
Perfume 7 - Inspired by Le Make, J.P Gaultier
Perfume 8 - Inspired by Pleasure for Men, Estee Lauder

Aku pernah guna Cool Water, Davidoff dan Drakkar Noir, Guy Laroche... Tak percaya? Betullah, x mainlah nk tipu2.. sebab dulu aku lebih suka pada bau-bauan lelaki. Tapi aku bukannya beli yang mahal punya tu, aku beli yang sebotol dlm RM60 tu. Tak adalah tahan mana pun, tapi bau memang sedap. Lagi satu, aku pernah guna Bvlari BLV Notte by Bvlgari. pun sama gak concept... yang murah nya... heheh...

Normally sebelum aku promote haruman-haruman ni semua, aku lebih suka bau haruman ni so bila orang tanya aku nanti, bolehlah aku cakap bau ni jenis yang kuat ke, lembut ke, romantik ke, tahan lama ke... tapi jgnlah pula tanya aku bau mana yg lebih sedap... sbb kenalah ikut selera masing-masing... nanti kalau aku cakap untuk lelaki yang Obsessive Orange lebih sedap, tetiba orang dok bau yang Bravo Blue lak lagi harum, nanti cakap aku menipu... aku meniaga ni tak suka tipu2 org.. sbb aku takut nanti duit yg aku dapat tak berkat!

Okay, stop dululah... tengoklah kalau sempat nanti aku sambung dengan Bravo Blue lak ek! dah makan ubat ni, nk solat dulu... pastu aku kena baring balik. Dah lama sangat duduk... nti lagi sakit pinggang aku ni, susah lak aku nak mintak balik dari doktor...

Chao!
Wassalam

Seharum Wangian
Nashya Ariff



0 comments: