CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

INFORMATION!!!

ONE DROP PERFUME's COLLECTION

RM40 (Semenanjung) / RM45 (Sabah/Swak)

Women Set 1 Gorgeous Green
Women Set 2 Passionate Purple
Women Set 3 Marvellous Maroon
Women Set 4 Rossy Red
Men Set 1 Bravo Blue
Men Set 2 Obsessive Orange

RM45 (Semenanjung) / RM50 (Sabah/Swak)
Celebrities' Special - Women Set
Celebrities' Special - Men Set

FREE POSTAGE for KLANG VALLEY area
RM5 POSTAGE for the other area

AGENTS NEEDED FOR SABAH/SARAWAK!! PROMOTION PRICE!!! HURRY!!!!

PROMOTION!!!!!

Purchase more than 5 boxes, RM38/RM43 each for normal set, RM43/RM48 for Celebrities' Special set

Email to tulip_putih1605@yahoo.com for order, the details will be given once the order has been confirmed.
Please provide : Name, Name of Set, No of Set, Address, Contact No


Friday, April 24, 2009

[ODP] Women Celebrities' Special

Assalammualaikum....
Di tengah-tengah malam ni memang sedap kalau dapat tido, kena pula kalau tido dalam bilik yang ada air-cond dan baru lepas makan ubat tido. Mata aku dah semakin melayu... tapi aku sengaja lawan semata-mata untuk masukkan juga entri tentang haruman yang istimewa ini.

Para jelitawan di luar sana... yang mahu merasakan diri mereka sebagai DIVA... mahu haruman badan mereka seperti seorang artis... haruman yang akan aku perkenalkan ini adalah untuk kalian. Haruman berprestij, di bawah jenama selebriti-selebriti terkenal, kalau orang tanya pun, pasti kalian akan menjawab yang kalian pun mampu memakai haruman Jennifer Lopez, Paris Hilton, Britney Spears atau Mariah Carey (padahal orang tak tahu pun yang kalian membelinya dengan harga yang murah dan sebanyak 8 botol pula tu!)

Kisah benar... aku baru sahaja berbual dengan seorang nurse di Ampang Putri ni. Kebetulan, beliau adalah seorang penggemar minyak wangi yang branded. Menurut beliau, waktu ada promosi minyak wangi Paris Hilton, dalam botol yang kecil, harganya sahaja lebih kurang RM300. Humang haiii... cuba korang bayangkan, RM300 tu korang boleh dapat berapa kotak haruman yang aku jual ni?? Kena lak kalau aku kasi discount?

Okay, sblm aku start high dengan ubat tido aku ni, lebih baik aku tempel je gambar Women Celebrities' Special ni..... Tengok, jangan tak tengok...

ONE DROP PERFUME Women Celebrities' Special



Oh iya, sebelum aku masukkan nama-nama haruman kat sini, inginlah aku mengingatkan bahawa harga untuk Women Celebrities' Special ini adalah berbeza daripada yang normal punya. RM45 utk 1 kotak. Lebih RM5 je... Tapi dapat haruman yang berjenama lebih kelas lagi, kan!

Perfume 1 - Inspired by M, Mariah Carey
Perfume 2 - Inspired by Lovely, Sarah Jessica Parker
Perfume 3 - Inspired by Curious, Britney Spears
Perfume 4 - Inspired by Kate, Kate Moss
Perfume 5 - Inspired by Show Time, Kylie Minoque
Perfume 6 - Inspired by Paris Hilton, Paris Hilton
Perfume 7 - Inspired by Black Pearl, Elizabeth Taylor
Perfume 8 - Inspired by Glow, Jennifer Lopez

Well.. selesai sudah entri kali ni. Esok aku akan sambung lagi entri untuk Men Selebrities' Special lak ek.... InsyaALLAH esok aku akan discharge dari Ampang Putri ni. Itupun tgk jugak pada mood doktor aku. Hari ni mood dia macam kelam kabut sket, mungkin sebab baru habis surgery kot. Masuk bilik aku dengan baju hijau dia.

Semalam dia kata boleh balik hari Jumaat tapi tadi dia kata tengoklah esok lunch time dia datang balik nanti camna keputusannya. Itulah doktor Dato' Dr Syed Abdul Latif Al-Sagoff aku! Sibuk sungguh dia! hehheeh...

Okay, dadah dh start jalan sampai mata... dah tak boleh nk bukak lagi ni... Selamat malam semua... Sampai jumpa lagi nanti!

Seharum Wangian
Nashya Ariff

0 comments: