CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

INFORMATION!!!

ONE DROP PERFUME's COLLECTION

RM40 (Semenanjung) / RM45 (Sabah/Swak)

Women Set 1 Gorgeous Green
Women Set 2 Passionate Purple
Women Set 3 Marvellous Maroon
Women Set 4 Rossy Red
Men Set 1 Bravo Blue
Men Set 2 Obsessive Orange

RM45 (Semenanjung) / RM50 (Sabah/Swak)
Celebrities' Special - Women Set
Celebrities' Special - Men Set

FREE POSTAGE for KLANG VALLEY area
RM5 POSTAGE for the other area

AGENTS NEEDED FOR SABAH/SARAWAK!! PROMOTION PRICE!!! HURRY!!!!

PROMOTION!!!!!

Purchase more than 5 boxes, RM38/RM43 each for normal set, RM43/RM48 for Celebrities' Special set

Email to tulip_putih1605@yahoo.com for order, the details will be given once the order has been confirmed.
Please provide : Name, Name of Set, No of Set, Address, Contact No


Saturday, April 18, 2009

Wangian Seorang Wanita...


Assalammualaikum...

Seperti yang aku janjikan dalam mukadimah sebelum ini, aku akan memperkenalkan diri aku untuk menguatkan lagi keyakinan semua orang pada diri aku, pada blog ini dan pada perniagaan yang baru je aku ceburi ni.

Aku tau, kalau sesiapa yang rajin baca surat khabar atau majalah... pasti dah tau pasal ONE DROP PERFUME ni. Macam aku masa mula-mula dulu pun, waktu nampak iklan ni dalam surat khabar, aku biarkan saja. Walau pun pada hakikatnya ada testimonial yang mengatakan seseorang tu boleh dapat berpuluh ribu dalam masa bbrp bulan saja berniaga perfume ni. Hmmm.. mungkin benar, atau mungkin tidak!

Tak satu hari tu hati aku tergerak utk cuba telefon salah seorang drpd stokis perfume ni dan tanya serba sedikit ttg perfume ni... Walau pun waktu tu aku tak berapa yakin, tp dek kerana aku ni memang suka mencuba sesuatu yang baru dan suka berniaga secara kecil-kecilan, aku sanggup keluarkan duit utk membeli perfume secara pukal.

Dipendekkan cerita, hari pertama aku bawa perfume ni ke office aku, 11 kotak habis dijual. Alhamdulillah... rupa2nya ada yg pernah dgr tentang perfume ni tapi xtahu di mana nk mencarinya! Adik aku yang tolong jual pun berjaya menghabiskan stok yang ada pd dia.... Dari situ timbullah minat yg semakin bercambah utk aku meneruskan perniagaan ini...

Nak kenal tentang diri aku?

Aku lebih senang dikenali dengan nama Nashya Ariff. Boleh panggil aku Nashya atau Shya shj. Lokasi aku di Bandar Tun Razak, Cheras Kuala Lumpur. Aku bekerja sepenuh masa tetapi ada juga menjalankan bbrp bisnes kecil-kecilan secara agak "separuh dari sepenuh masa!" ahaks!!

Aku selalunya menjalankan bisnes di rumah aku di lokasi di atas. Selain dari menjual perfume ni (ini pun belum sampai sebulan), aku dan seorang lagi kawan aku ada menjalankn perniagaan home made dessert yang link bisnes tu ada aku tempelkan di ruangan Untaian Blog Nashya Ariff. Bisnes tu dah berjalan selama 3 tahun yang pada mulanya beroperasi di Kota Damansara dan kini juga di Cheras.

Aku tak boleh sertakan alamat rumah aku atau no telefon aku di sini di atas sebab-sebab keselamatan... ahakss... tapi, emel tu bolehlah...

Kalau ada sebarang soalan, boleh terus hubungi aku di emel tulip_putih1605@yahoo.com atau tinggalkan komen di mana2 entri yang aku ada buat. Atau pun masuk ke Facebook dan Search For Nashya Ariff.... add aku sebagai friend... hehehe..

Entri yang akan datang nanti adalah mengenai gambar2 setiap perfume berserta details mengenai perfume apa yang ada di dalam setiap kotak.... Tunggu....

Sampai jumpa lagi...


Seharum Wangian

Nashya Ariff

0 comments: